Solitron

Rendszerfelügyelet, rendszerüzemeltetés, Outsource

Rendszerfelügyelet, támogatás

Rendszermérnökeink támogatást nyújtanak az informatikai infrastruktúrát üzemeltető IT csapat számára – telefonon, vagy a helyszínen. Ránk bízhatja üzletileg kritikus rendszereinek felügyeletét, üzemeltetését. Az általunk nyújtott támogatás igénybevételével magasabb szintre emelheti IT szolgáltatásainak színvonalát.

Rendszerüzemeltetés, outsourcing

A kis- és középvállalati szegmens rendelkezik mindazon kihívásokkal és a felhasználói oldalról támasztott igényekkel, melyeket már nem lehet a kisebb méretű szervezetek ad-hoc jellegű informatikai szemléletével üzemeltetni és támogatni. Továbbá az összetett infrastruktúra már túlmutat azon az üzemeltetési és felhasználó támogatási módon, melyet az általános, mindenhez értő rendszergazdák tudnak nyújtani.

Kialakulnak a az úgynevezett „üzlet kritikus” alkalmazások, adatok, szolgáltatások, melyeknek nélkülözése komoly kockázati tényező a cégek működésében. Ilyen rendszerek a ERP, CRM, Csoportmunka, Elektronikus levelezés, Internet elérés biztosítása (adóbevallás, banki terminál…).

A megnövekedett számú munkaállomások és kiszolgálók szoftver licenceinek menedzselésére fordítandó munkaidőt normális keretek között kell tartani, mely magával vonzza a licencellési mód váltását, mely mindamellett, hogy egyszerűbbé, és gyorsabbá, valamint naprakészé teszi a szoftverleltárt és licencnyilvántartást, amellett hozzáadott értékeket, bővített szolgáltatásokat is tartalmaz.

Mindezek mellett fontos tényezővé válik az ésszerű, és elsősorban a gazdaságos informatikai felhasználás és üzemeltetés. A kis- és középvállalati szegmens szereplői számos költségtényezővel bír, mint például: elktromos áram, eszközök karbantartása beszerzése, szakképzett, szakképzetlen munkaerő

Ezen problémák, folyamatok menedzslését és kivitelezését valósítja meg az outsourcing, mely egy jól tervezhető , szervezhető IT szolgáltatást biztosít a cégek működéséhez.